Niciun produs
KKB123
Produs nou
Mod 123 - 16 dinti pas 525
pentru Honda Transalp - Honda Africa twin - Honda Shadow
2 Produse
Compus de | Otel |
SuperPinion Mod 123 - 16 dinti pas 525
Potriveste pentru;
CARACTERISTICILE SUPER-PINIONULUI KKBIKE
Este un pinion ranforsat pentru motocicleta care poate fi montat pe arborele de transmisie al cutiei de viteze.
Problema tehnică analizată se referă la transmisia secundară a vehiculelor care folosesc lanț, coroană și pinion pentru a transmite mișcarea de la arborele de transmisie la roată.
Un sistem cu coroană și pinion este un sistem de transmisie cu lanț , unde pinionul este cea mai mică roată dințată, în timp ce coroana este cea mai mare.
SUPERPINION
În cazul motocicletei, vorbim despre pinion referindu-se la angrenajul conectat la arborele de ieșire al cutiei de viteze, care este conectat la pinionul prin intermediul unui lanț.
Pinionul are o fanta centrală cu dinți care se îmbină cu partea centrală a arborelui de transmisie.
Arborele este echipat în partea terminală cu o canelură urmată de o a doua dantură utilizată pentru introducerea unei plăci de închidere având dinții defazați față de dinții pinionului, care este introdus în partea inițială și rotit în interiorul canelurii. si fixat prin suruburi pe pinion, il impiedica iesirea din arbore propriu-zis.
Problema tehnică analizată se referă tocmai la uzura canelurii de transmisie.
Foarte des, de fapt, se întâmplă ca dantura arborelui să fie uzată treptat de dantura pinionului care, încet, din cauza vibrațiilor și frecării continue, o afectează și o consumă, uneori. întreruperea completă a transmisiei sale și facerea vehiculului inutilizabil.
Uzura, treptată și inexorabilă, face motocicleta inutilizabilă, iar costul înlocuirii arborelui de transmisie este foarte adesea de așa natură încât nu este considerat convenabil.
Multe motociclete au fost casate din lipsa unui remediu exhaustiv și adesea erau motociclete de interes istoric și de colecție de o anumită valoare chiar si afectiv...
Alte caracteristici şi avantaje ale superpinion vor fi evidente la citirea următoarei descrieri a unui exemplu de realizare a superpinionului, oferită cu titlu de exemplu, cu ajutorul desenelor anexate ilustrate în tabelele anexate. Oricine din profesie va putea astfel să înțeleagă mai bine functionarea superpinionului
SOLUȚIA PROBLEMEI TEHNICE
Pentru a rezolva problema de mai sus, KKBIKE a proiectat și creat un pinion ranforsat pentru motociclete care poate fi montat pe arborele de transmisie al cutiei de viteze,
incluzând:
Un pinion central (3), echipat cu orificii filetate (12) dispuse circumferenţial, echipat în partea frontală cu o extrudare (14) având pe laterale, în corespondenţă cu suprafaţa laterală, prin săpături (2), şi având o excavaţie. trecere (4) echipată cu dinți de prindere circumferențiali (8) care se îmbină cu partea centrală (16), cu partea terminală frontală (18) și cu partea posterioară (15) a ieșirii unui arbore nervurat (1) al cutiei de viteze. transmisia unei motociclete (19) – Tabel 1 Fig. 1,Tabel 2 Fig. 2, Tabel 3 Fig. 3;
plăci în formă de semilună (13), echipate cu orificii de trecere (9) care se potrivesc în orificiile de trecere (2) ale extrudarii circulare (14) a pinionului central (3), până se potrivesc cu marginea interioară (10). ) în formă de semilună, fiecare ieșind din partea interioară (5) a excavației traversante (2), în interiorul canelurii de montare (17) a ieșirii arborelui nervurat (1) și cu marginea laterală superioară (11 ) de formă semilună, în contact cu marginea interioară superioară (7) a canelurii de trecere (2) împiedicând interferența cu pinionul central (3) să iasă din arborele de transmisie cu nervuri (1) al cutiei de viteze a unei motociclete (19 ) – Tabelul 1 Fig. 1, Tabelul 4 Fig. 4;
diferiti șuruburi (6) introduse în orificiile (12) ale pinionului central (3), trecând prin orificiile traversante (9) ale plăcilor în formă de semilună (13) care mențin toate elementele solidare între ele. - Tabelul 1 Fig. 1, Tabelul 3 Fig. 3.
Pinionul astfel conceput exploatează toată dantura utilă a părții terminale a arborelui, făcând cuplarea mai solidă față de un pinion normal care prinde doar dantura părții centrale (16) a arborelui nervurat (1) folosind mai puține componente.
În plus, pinionul central (3) poate fi montat și pe un arbore canelat (1) în care dinții centrali de prindere (17) sunt uzați sau lipsesc, transmițând cuplul arborelui de transmisie a motocicletei (19) prin prinderea din spate (15). ) și dinții frontali (18) ai arborelui nervurat (1) însuși, fără ca acesta să fie înlocuit.
Pinionul central (3) este realizat dintr-un material mai puțin dur decât arborele cu nervuri (1), astfel încât eventualele smucituri nu uzează arborele nervurat (1) care este mai scump de înlocuit, dar uzează pinionul central (3) – Tabel 1 Fig. 1, Tabelul 3 Fig. 3.
TEST DE UZURĂ A ARBORELOR „MILERGAT”.
Premisă
De ani de zile se discută problema arborelui secundar de transmisie, care în timp suferă probleme de uzură din cauza frecării cu pinionul pe care îl montează, până ajunge la condiții extrem de rele
În acest caz ne referim în principal la motocicletele Honda Africa Twin și Transalp, dar problema este cunoscută și de alte motociclete de la alte mărci.
Înlocuirea unei ax de transmisie uzate implică o astfel de cheltuială, încât uneori este mai ieftină înlocuirea motorului cu unul mai nou.
Dar de-a lungul anilor șansele de a găsi un motor mai nou dispar și riști să găsești un motor cu ax nou dar cu probleme mai grave.